Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

Úspěšná prezentace na veletrhu

Specifikace vzdělávacího semináře

 

 

Název semináře:                   Úspěšná prezentace na veletrhu

 

Kontaktní osoba:                  Ing. Veronika Mikulenková

 

Místo konání:                        Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

 

 

 

Délka semináře:                    1 den (7 vyučovacích hodin á 60 min/1 hod), od 9:00 – 16:30 hod

 

Počet účastníků:                   20

 

Termín konání:                    leden, únor 2013

 

Cena semináře:

 

 

 

Obsah semináře

 

 PROČ VYSTAVOVAT NA VELETRHU

• jak dosáhnout marketingových cílů pomocí veletrhu.

• funkce veletrhu

• co vše lze získat od pořadatele

• přání a očekávání účastníků veletrhu

• podmínky úspěchu na veletrhu

 

 AKTIVITY PŘED VELETRHEM

• priority společnosti v souvislosti s jejími cíly i cíly účasti na veletrhu ......

• návrh veletržní účasti

• seznamy a postupy všech potřebných aktivit .. .

• rozbor, obsah a plán veletrhu

• design, struktura, velikost, dodavatelé a další aspekty expozice

• podpůrné aktivity

• oslovení a pozvání potencionálních a stávajících klientů

 

 AKTIVITY BĚHEM VELETRHU

• plnění cíle účasti

• způsoby efektivního fungování stánku a doprovodných aktivit

• akce pro klienty a návštěvníky

• komunikace s klienty

• zajišťování informací pro vyhodnocení veletržní účasti

 

ORGANIZACE "ŽIVOTA NA STÁNKU"

• jak sestavit veletržní tým

• jaké mohou být role jednotlivých pracovníků na expozici

• jak personál správně proškolit a motivovat s ohledem na jejich odbornost

• jak zvládat obtížné situace na stánku a vyhnout se chybám

• jak komunikovat a zaujmout návštěvníky veletrhu, veletržní triky

• proč vést evidenci a zápisy z jednání

 

 

AKTIVITY PO VELETRHU

• ukončení a vyhodnocení akce

• další komunikace s klienty

• plán osobních návštěv a prezentací

• podpora prodeje

• administrativní zpracování veletrhu

 

EFEKTIVITA ÚČASTI NA VELETRHU

• jak vyhodnotit funkčnost expozice a efektivitu účasti

• proč se přihlásit do soutěže hodnotící veletržní expozice

• jak využít výsledků, které v soutěžích dosáhneme

 

 

V ceně vzdělávacího semináře je zahrnuto:

 

  • Zajištění erudovaných lektorů s potřebnou kvalifikací.
  • Zajištění obsahové náplně semináře.
  • Mzdy lektorů.
  • Cestovní výlohy lektora spojené s realizací semináře v Brně.
  • Administrativní podpora.
  • Poskytnutí učebních materiálů pro účastníky semináře.

 

Zakončení vzdělávání účastníků:

 

Každý účastník semináře obdrží:

  • Doklad/osvědčení o absolvování semináře

 

 

Realizační společnost a lektorský tým:

 

Základní informace o společnosti AUDICA, s.r.o.

 

AUDICA, s.r.o. je vzdělávací a poradenská společnost, která se zaměřuje na rozvoj lidského potenciálu. Ve své činnosti vychází z dlouholetých zkušeností a praxe v oblasti firemního vzdělávání, personálního poradenství a personalistiky. Zárukou vysoké kvality poskytovaných služeb je tým zkušených managerů, lektorů a konzultantů.

 

Základní údaje:

 

Obchodní název:                    AUDICA, s.r.o.

Adresa:                                   Bašty 6, Brno, 602 00

Kancelář:                                Třískalova 11, Brno, 638 00

IČ:                                          269 283 11

DIČ:                                       CZ 269 283 11

Obchodní rejstřík:                  oddíl C, vložka 46019

Bankovní spojení:                  Volksbank CZ, a.s., 4200027281/6800

Geografické zaměření:           celé území ČR

 

Lektorský tým

 

Bc. Pavlína Langerová

Jednatelka a lektorka společnosti AUDICA, s.r.o., působila v několika manažerských a obchodních funkcích. Své desetileté praktické zkušenosti v lektorské a publikační činnosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a v poradenství. Má zkušenosti v marketingu a výstavnictví, přednáší je i na fakultě VŠE v Praze.

Je certifikovaná lektorka agentury CzechInvest pro oblast rozvoje a motivace pracovníků.

Společnost AUDICA, s.r.o. úzce spolupracuje s Regionální hospodářskou komorou Brno, agenturou CzechTrade, VŠE v Praze, BVV a také s Business School v Brně – B.I.B.S., a.s.

Studovala VUT v Brně a Vysokou školu mezinárodních vztahů v Praze, obor marketing a PR.

 

Od roku 2002 je předsedkyní MAPM – Moravské asociace podnikatelek a manažerek, která realizovala projekty Iniciativy Společenství EQUAL.

Zkušenosti v práci s lidskými zdroji si rozvíjí i díky členství v RESPE – Regionálním sdružení personalistů, ve sdružení koučů ČAKO jako kouč i poradce.  

 

Má bohaté zkušenosti v marketingu a výstavnictví, je absolventem mezinárodní zkoušky
z Marketingu CIMA A. Předmět Management veletrhů přednáší již 6-tý rok na VŠE v Praze.

 

Profesní sdružení

ČAKO – sdružení koučů

CzechInvest – certifikovaná lektorka

MAPM – Moravská asociace podnikatelek a manažerek

Člen Výboru Rady Vlády ČR na sladění profesního, soukromého a rodinného života

RESPE – Regionální sdružení personalistů

 

Ing. Lucie Zumrová, PhD

Odborník na marketing a komunikaci s více než 15ti letou praxí v  mezinárodních společnostech.

11 let pracovala ve společnosti Veletrhy Brno, a.s., mj. jako ředitelka marketingu. Byla členkou národních i mezinárodních asociací v oblasti výstavnictví (UFI, CENTREX, SOVA ČR). V součastné době pracuje na pozici Head of Communication & CSR ve společnosti .A.S.A. Abfall Service AG, která je součástí španělské skupiny FCC. Je předsedkyní regionálního klubu České marketingové společnosti a má za sebou rozsáhlou publikační a přednáškovou činnost v tuzemsku i zahraničí. Semináře o veletržnictví přednáší v rámci společnosti AUDICA pro různé společnosti i Hospodářské komory.

 

 

Děkujeme za možnost sestavit tuto nabídku.

V Brně dne: 15. 11. 2012

 

 

 

 

 

Přílohy:


     

    Zpět na předchozí stránku