Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

Nová média a sociální sítě

Workshop: Nová média a sociální sítě

Sociální sítě jsou fenomén dnešní doby. Vyhrávají volby, propojují svět, jsou zdrojem nejaktuálnějších informací, aktivizují společnost, dokážou nás bavit. Dají se ale využít i pro komunikaci vědy? Co vůbec jsou sociální sítě? Nejsou náhodou jen žroutem času a “prokrastinačním” strašákem? Ano i ne - lze totiž souhlasit s výrokem: dobrý sluha a zlý pán. Jak by tedy vědci měli využívat sociální sítě? Jak účinně informovat o svém bádání a výzkumu, jak inspirovat a přesvědčit novináře i širokou veřejnost? Workshop je určen pro začátečníky i zkušené – teorii totiž budeme konfrontovat s reálnými příklady. Cílem je inspirovat účastníky pro další osobní i profesní rozvoj. Sociální sítě jsou totiž skvělou zkratkou a filtrem pro získání nových podnětů. V našem workshopu se podíváme na cestu, kterou stihla urazit sociální média a součástí je představení základních technik (mechanizmů fungování sociálních sítí) a praktických tipů pro využití sociálních sítí (zejména Facebooku a Twitteru, Plaxo, MySpace, Flickr, Instagram, Pinterest) v komunikaci vědců.

 

Termín: 29.4.2014

Mísnost: E03 9,00 - 16,00

Kapacita: 20 osob

Lektor: Mgr. Martin Maruniak

V oblasti mediální a marketingové komunikace působím více než 20let. Na Slovensku jsem pracoval jako reportér/moderátor Slovenské televize a TV Markíza, jako dramaturg a moderátor jsem spolupracoval také s Rádiem Twist a Slovenským rozhlasem.  Od roku 2000, po příjezdu do ČR, jsem se podílel na řízení strategické komunikace různých společností pod hlavičkou agentury GCI/Grey Praha. Šest let (2005-2011) jsem byl pražským korespondentem TV Markíza. V současnosti pracuji jako editor zpravodajství Rádia Impuls, spolupracuji s deníkem MF DNES. Věnuji se lektorské činnosti. Pravidelně publikuji v nejčtenějším slovenském týdeníku Plus 7 dní a podnikatelském časopisu PROFIT. Jako externího konzultanta pro oblast korporátní komunikace a media relations mých služeb využívá několik public relations a komunikačních agentur.

Přílohy:


     

    Zpět na předchozí stránku