MENDELU SCIENCE POPULARIZATIONTvorba tiskových zpráv a případových studiíTvorba tiskových zpráv a případových studií
Rozsah: 6 hodin Školitel: Boris KEKA Počet účastníků semináře: 20 Termín: 6.5.2014 , 9-16
Obsah semináře: Co si ujasnit, než začneme psát… Náležitosti a struktura tiskové zprávy Jazyk tiskové zprávy Triky, jak zvýšit atraktivitu tiskové zprávy Fotografie, obrázky, videa Distribuční kanály tiskové zprávy Jak zaujmout již při odesílání Náležitosti a struktura případové studie Důraz na fakta a vzhled Méně je někdy více Praktické cvičení: tvorba, vyhodnocení a rozbor tiskové zprávy
Školitelem obou seminářů bude Boris Keka, ředitel PR agentury Virklis. Boris Keka pracoval jako rozhlasový redaktor a moderátor, za profesní vrchol v tomto směru považuje více než dvouleté moderování diskusního publicistického pořadu Duel Radiofóra, resp. Duel Radiožurnálu, na stanici Český rozhlas 1 – Radiožurnál. Od roku 2002 pracuje v PR agentuře Virklis, kde se zaměřuje především na mediální poradenství a tvorbu komunikačních strategií. Byl nebo je externím tiskovým mluvčím klientů agentury (mj. FC Zbrojovka Brno, UNEX, SKI areál Myšák), lektorem mediální komunikace a tvůrcem manuálů krizové komunikace. Je vyhledávaným autorem firemních textů, od tiskových po výroční zprávy, případových studií, textů pro webové stránky atd. Přílohy:
|
Tento web je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky |