Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

Tvorba tiskových zpráv a případových studií

Tvorba tiskových zpráv a případových studií

 

Rozsah: 6 hodin

Školitel: Boris KEKA

Počet účastníků semináře: 20

Termín: 6.5.2014 , 9-16

 

Obsah semináře:

 Co si ujasnit, než začneme psát…

 Náležitosti a struktura tiskové zprávy

 Jazyk tiskové zprávy

 Triky, jak zvýšit atraktivitu tiskové zprávy

 Fotografie, obrázky, videa

 Distribuční kanály tiskové zprávy

 Jak zaujmout již při odesílání

 Náležitosti a struktura případové studie

 Důraz na fakta a vzhled

 Méně je někdy více

 Praktické cvičení: tvorba, vyhodnocení a rozbor tiskové zprávy

 

Školitelem obou seminářů bude Boris Keka, ředitel PR agentury Virklis.

Boris Keka pracoval jako rozhlasový redaktor a moderátor, za profesní vrchol v tomto směru považuje více než dvouleté moderování diskusního publicistického pořadu Duel Radiofóra, resp. Duel Radiožurnálu, na stanici Český rozhlas 1 – Radiožurnál. Od roku 2002 pracuje v PR agentuře Virklis, kde se zaměřuje především na mediální poradenství a tvorbu komunikačních strategií. Byl nebo je externím tiskovým mluvčím klientů agentury (mj. FC Zbrojovka Brno, UNEX, SKI areál Myšák), lektorem mediální komunikace a tvůrcem manuálů krizové komunikace. Je vyhledávaným autorem firemních textů, od tiskových po výroční zprávy, případových studií, textů pro webové stránky atd.

Přílohy:


     

    Zpět na předchozí stránku