ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
Termín: 12.2.2014, 9.30 – 13
Místnost: E23, Zemědělská 5, Brno
- Předat teoretické a praktické znalosti v oblasti získávání a vyjednávání se zákazníky.
- Poskytnout ucelený soubor praktických nástrojů v oblasti skupinové motivace zákazníků.
- Zvýšit schopnost efektivního odlišení se a poskytnout rámec pro zavádění hodnotových inovací.
- Aplikovat znalosti na praktických příkladech a případových studiích ze zahraničí a ČR.
Obsah školení
|
Rozsah
|
ROZHODOVÁNÍ
Kahneman. Rozhodovací proces. Racionálno vs. emoce. Rozhodovací paralýza u služeb a produktů.
VNITŘNÍ MOTIVACE
3 druhy motivace, skupinová motivace, teorie golden circle, cílové skupiny.
ODLIŠENÍ SE
Teorie blue ocean, produktová a hodnotová inovace.
STATUS
Teorie status bias, konotace, teorie úspěšných značek, případové studie zahraničí a ČR.
|
2,5 hod
|
Lektorka: Věra Kapsová