Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

ZÍSKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Termín: 12.2.2014, 9.30 – 13

Místnost: E23, Zemědělská 5, Brno

  • Předat teoretické a praktické znalosti v oblasti získávání a vyjednávání se zákazníky.
  • Poskytnout ucelený soubor praktických nástrojů v oblasti skupinové motivace zákazníků.
  • Zvýšit schopnost efektivního odlišení se a poskytnout rámec pro zavádění hodnotových inovací.
  • Aplikovat znalosti na praktických příkladech a případových studiích ze zahraničí a ČR.

 

Obsah školení

Rozsah

ROZHODOVÁNÍ

Kahneman. Rozhodovací proces. Racionálno vs. emoce. Rozhodovací paralýza u služeb a produktů.

VNITŘNÍ MOTIVACE

3 druhy motivace, skupinová motivace, teorie golden circle, cílové skupiny.

ODLIŠENÍ SE

Teorie blue ocean, produktová a hodnotová inovace.

STATUS

Teorie status bias, konotace, teorie úspěšných značek, případové studie zahraničí a ČR.

2,5 hod

 

Lektorka: Věra Kapsová

Přílohy:


     

    Zpět na předchozí stránku