Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

COPYWRITING

COPYWRITING

Termín: 7.1.2014, 14 – 16.30

Místnost: E23

Cíl školení:

  • Předat teoretické a praktické znalosti v oblasti copywritingu a práce s textem.
  • Poskytnout ucelený soubor praktických nástrojů v oblasti komunikace s cílovou

skupinou.

  • Předat teoretické a praktické znalosti v oblasti SEO copywritingu.
  • Aplikovat znalosti na praktických příkladech a případových studiích ze
  • zahraničí a ČR.

 

Obsah školení:

 

COPYWRITING - co dělá dobrý text dobrým textem, sdělení a pochopení, konotace slov,

tipy jak se naučit psát, co potřebuje dobrý textař

KOMUNIKAČNÍ EMPATIE - Kahneman, model rozhodování člověka, emoce vs. racionálno, model

fungování lidského mozku, nakažlivost emocí, amygdala

SEO COPYWRITING - co znamená, jak funguje, jak na něj

JAK PRODÁVAT SKRZE COPYWRITING - případové studie ČR a zahraničí

 

Lektorka: Bc. Veronika Dohnalová

Přílohy:


     

    Zpět na předchozí stránku