E-marketing vědy
Lektor: Mgr. Tomáš Šula
Kapacita: 15 účastníků
|
Anotace
Seminář seznámí posluchače s marketingovými nástroji internetu a prostřednictvím praktické části semináře pomůže zvládnout základní dovednosti při jejich uplatnění v praxi. V rámci kurzu se účastníci seznámí s funkcemi a možnostmi jednotlivých nástrojů e-marketingu a jejich správným využitím ve vztahu ke komunikačním cílům. Probíranými tématy budou webová prezentace, využití reklamních systémů, mailů, newsletterů, bannerů a videí. Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti využití jednotlivých nástrojů a jejich aplikace v praxi.
|
Profil lektora
Mgr. Tomáš Šula je vedoucí televizního studia a univerzitní televize NEON TV na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zde též působí jako pedagog se zaměřením na audiovizuální tvorbu, média a marketingové komunikace. Lektor má mnohaleté zkušenosti s vedením týmů, působil v jedné z největších moravských komunikačních agentur, kde se věnoval strategickému plánování komunikačních kampaní. Kromě dalšího se aktuálně podílí na realizaci komunikačních kampaní několika projektů.
|
Termín: 17.1.2012
Učebna E03
Max. 15 účastníků
Kontaktní osoba poskytující info ke kurzu:
Ing. Veronika Mikulenková
vedoucí Oddělení dalšího odborného vzdělávání
Institut celoživotního vzdělávání
Mendelova univerzita v Brně
Zemědělská 5
613 00 Brno
tel. 545 135 203