Řešitelský tým                   Cílová skupina                   Publicita projektu                   Doložení plánu                    Ostatní 

MENDELU SCIENCE POPULARIZATION

E-marketing vědy

E-marketing vědy

Lektor: Mgr. Tomáš Šula

Kapacita: 15 účastníků

 

Anotace

Seminář seznámí posluchače s marketingovými nástroji internetu a prostřednictvím praktické části semináře pomůže zvládnout základní dovednosti při jejich uplatnění v praxi. V rámci kurzu se účastníci seznámí s funkcemi a možnostmi jednotlivých nástrojů e-marketingu a jejich správným využitím ve vztahu ke komunikačním cílům. Probíranými tématy budou webová prezentace, využití reklamních systémů, mailů, newsletterů, bannerů a videí. Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti využití jednotlivých nástrojů a jejich aplikace v praxi.

Profil lektora

Mgr. Tomáš Šula je vedoucí televizního studia a univerzitní televize NEON TV na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Zde též působí jako pedagog se zaměřením na audiovizuální tvorbu, média a marketingové komunikace. Lektor má mnohaleté zkušenosti s vedením týmů, působil v jedné z největších moravských komunikačních agentur, kde se věnoval strategickému plánování komunikačních kampaní. Kromě dalšího se aktuálně podílí na realizaci komunikačních kampaní několika projektů.

 

 

Termín: 17.1.2012

Učebna E03

Max. 15 účastníků

 

Kontaktní osoba poskytující info ke kurzu:

Ing. Veronika Mikulenková

vedoucí Oddělení dalšího odborného vzdělávání

Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Zemědělská 5

613 00  Brno

tel. 545 135 203


     

    Zpět na předchozí stránku